دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

 

سبک خاص استراتژیک یکی از محبوترین سبک ها در دنیای بازی های چند رسانه ای و کاربر محور هستند . انواع مختلف بازی‌های استراتژیك خود به سه نوع تقسیم می شوند . استراتژی سه بعدی ـ بی وقفه، شاخه‌ای از بازی‌های استراتژیك است كه در آن صحنه‌های اكشن به صورت بی وقفه ( بدون هرگونه زمان‌بندی یا احتیاج به شرایط خاص ) كار شده اند. یعنی به طور مثال، زمانی كه شما در بازی مشغول ساخت پایگاهی برای خود هستید، این امكان وجود دارد كه دشمن شما در همان زمان به پایگاه شما حمله ور شود. درست مثل جنگ‌های واقعی كه در آن حمله دشمن كاملا پیش بینی نشده و غافلگیر كننده است. سازندگان بازی‌های رایانه‌ای به نحوه درگیری غافلگیر كننده و پیش بینی نشده دشمن در هنگام انجام این گونه بازی‌ها، كه به شكلی كاملا بی وقفه و نفس‌گیر صورت می گیرد، اصطلاحا Realtime یا بی‌وقفه می‌گویند. وجود گرافیك‌های سه بعدی در سری جدید این بازی‌‌‌ها برای شما این امكان را فراهم می سازد كه با كمك گرفتن از پستی‌‌‌ها و بلندی هایی كه امكانات ویژه گرافیك سه بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد، تسلط هر چه بیشتر خود بر محیط را افزایش داده و از این امكانات ( مثلا ارتفاع مختلف تپه‌های درون محیط، كه استفاده از آنها كمك بزرگی در به‌كارگیری استراتژیك موثر جنگی محسوب می‌شود) در جهت پیش برد اهدافتان بهره مند شوید. مشخصات بازی‌های استراتژیك 2بعدی كه بسیار هم پرطرفدار هستند نیز مانند گونه‌های 3بعدی است اما همان‌طور كه از نام آن هم پیداست، به‌صورت تخت و 2بعدی كار می‌شوند.نمونه‌هایی از بـــازی‌های نوع استراتژیك دوبعدی ـ بی وقفه عبارتند از:Red Alert, Age of Empires II, Caesar IV .در این شاخه نوین از بازی‌های استراتژیك، شما در نقش دانای كل (خالق) ظاهر شده و به طور مستقل، اقدام به خلق دنیایی مجازی برای خود می‌كنید. شما در این دنیا، آزادی كامل داشته و مجاز به اتخاذ هرگونه تصمیمی در مورد آن هستید.بازی زیبای Victoria II: A House Divided خود دنیایی در دنیای استراتژیک دارد . به گونه ای که تمرکز بر دوران جنگ های داخلی آمریکا یکی از اهداف از پیش تعیین شده ی آن هست . و افزایش جنبه های سیاسی و اقتصادی از دیگر امکانات این بازی زیبا هست .دقیقا ملت و ملل خود در این بازی را از دوران سلطنت خود تا قرن 19 ام  راهنمایی کنید .البته ناگفته نماند از طریق توسعه و استعمار ! بله درست شنیده اید . از طریق توسعه و استعمار به یک قدرت بزرگ و غیر قابل باور تبدیل می شوید .و در نهایت در قرن 20ام آنچه را که در پیش رو دارید دنیایی از آرزو های خودتان است .یک نقطه آغاز جدید در سال 1861 ،به گیمر این اجازه را می دهد تا تجربه ی بازی جنگ های داخلی آمریکا را داشته باشد.دلایلی که شما برای حمله به دیگر کشور ها دارید در بدو ورود به شما اعلان میشود .
دانلود رایگان بازی زیبای Victoria II: A House Divided به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 



براي خرید بازی Victoria II: A House Divided در 1 دي وي دي  به قیمت 3000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید
 


راهنمای نصب بازی Victoria II: A House Divided  :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، بر روی فایل t-viiahd.rar کلیک راست کرده و اقدام به اکسترکت فایل نمایید.خروجی یک فایل ایزو هست که از طریق راهنمای نصب بازی ها قابل اجرا می باشد .
http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )


 دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.com

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود